(Foto-)verslagen

WANDELGROEP “STAP MEE”

UITNODIGING WANDELING

Beste wandelaars van “Stap Mee”

Ondanks de kou meldden zich op woensdag 25 januari toch nog 13 “diehards” voor een wandeling van de groep “Stap Mee”. Voor de variatie werd er deze keer  vertrokken vanuit het centrum van Voorhout. De wandeling had een lengte van zo’n 5 km.

De route liep voor het grootste deel door het nieuwe Voorhout. Via de Jacoba van Beierenweg, de Engelselaan en de Herenstraat werd er toch ook nog een stukje van het oude Voorhout aangedaan.

In  de warmte van de lunchroom “Ons Genoegen” kon er wat worden gedronken en worden nagepraat over de ook deze keer goed verlopen, maar koude winterwandeling.

De volgende wandeling zal plaatsvinden op woensdag 8 februari aanstaande, aanvang 14.00 uur. De startplaats en de globale route zullen in de uitnodiging worden opgenomen..

Met wandelgroeten van Theo Witteman( Coördinator)

Klik hier voor spelregels Stap Mee

Fusiefeest

Op 10 januari 2020 werd bij van der Valk in Sassenheim een groot feest gehouden i.v.m. de fusie van 3 afdelingen van Seniorenvereniging Teylingen. Burgemeester Carla Breuer en wethouder Arno van Kempen waren uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Na 5 jaren van intensieve voorbereidingen was het dan eindelijk zover. Als grote vereniging kunnen we daadwerkelijk wat betekenen voor onze leden op het gebied van belangenbehartiging. De activiteiten zullen op afdelingsniveau worden voortgezet, maar de leden kunnen meedoen aan de activiteiten in alle drie de dorpen. Klik hier voor de foto’s.

9 februari 2022

___________________________________________________________________________________________

Vrijdag 1 oktober 2021

Na twee keer de vakantieweek verplaatst te hebben vond van 1 tot 8 oktober 2021 de vakantieweek naar hotel Op de Boud in Valkenburg plaats.

Op 1 oktober 2021 was het een drukte van belang op de hoek van de Gouverneurlaan. We werden verwelkomd door Annelies Veltman, onze reisleidster voor deze vakantieweek. Lees verder