(Foto-)verslagen

Klik op de onderstaande activiteiten voor een fotoverslag.

Beste wandelaars van “Stap Mee”

Jullie worden hierbij uitgenodigd voor een wandeling op woensdag 18 mei. Er zal om 14.00 uur  worden gestart bij het paviljoen ’t Sassennest in het park Rusthoff in Sassenheim. Margo Kivits en Bram van Leeuwen zullen de wandeling begeleiden. Zij hopen op mooi wandelweer en een grote opkomst.

De ruim 5 km lange wandeling gaat deze keer door het meest zuidelijke deel van Sassenheim. Vanuit het park gaat het eerst via de Rembrandtlaan, de Beerhorstkade en het Vlietvennepad naar het fietspad langs de A 44. Het fietspad wordt dan in zuidelijke richting gevolgd. Aangekomen bij de trap, gaat het omhoog naar de Warmonderdam en vervolgens naar de Jagtlustkade. Over de Kwekersweg, de Van Alkemadelaan en de Narcissenlaan wordt dan het park weer bereikt

Na afloop zal er gelegenheid zijn om in ’t Sassennest iets te drinken, en na te praten over de hopelijk gezellige en goed verlopen wandeling.

De laatste wandeling van de groep van dit seizoen zal plaatsvinden op woensdag 1 juni aanstaande. Er zal om 14.00 uur worden vertrokken

Start- en eindpunt zullen in de uitnodiging worden opgenomen.

Met wandelgroeten van Theo Witteman

__________________________________________________________________________________________0

Fusiefeest

Op 10 januari 2020 werd bij van der Valk in Sassenheim een groot feest gehouden i.v.m. de fusie van 3 afdelingen van Seniorenvereniging Teylingen. Burgemeester Carla Breuer en wethouder Arno van Kempen waren uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Na 5 jaren van intensieve voorbereidingen was het dan eindelijk zover. Als grote vereniging kunnen we daadwerkelijk wat betekenen voor onze leden op het gebied van belangenbehartiging. De activiteiten zullen op afdelingsniveau worden voortgezet, maar de leden kunnen meedoen aan de activiteiten in alle drie de dorpen. Klik hier voor de foto’s.

9 februari 2022

___________________________________________________________________________________________

Vrijdag 1 oktober 2021

Na twee keer de vakantieweek verplaatst te hebben vond van 1 tot 8 oktober 2021 de vakantieweek naar hotel Op de Boud in Valkenburg plaats.

Op 1 oktober 2021 was het een drukte van belang op de hoek van de Gouverneurlaan. We werden verwelkomd door Annelies Veltman, onze reisleidster voor deze vakantieweek. Lees verder