(Foto-)verslagen

WANDELGROEP “STAP MEE”

UITNODIGING WANDELING

Beste wandelaars van “Stap Mee”

Hierbij worden jullie uitgenodigd voor een wandeling op woensdag 5 oktober aanstaande. Om 14.00 uur zal er worden gestart bij het paviljoen ‘ t Sassennest in het park Rusthoff in Sassenheim voor een wandeling van ongeveer 5 km. Margo Kivits en Bram van Leeuwen zullen jullie begeleiders zijn.

Na eerdere opmerkingen over het te hoge tempo van de groep, menen de begeleiders, dat het tempo van de groep toch echt zo’n 5 km per uur moet zijn. Degenen, die menen dat het te hard gaat, moeten dan maar in eigen tempo naar het eindpunt lopen.

Deze keer loopt de route van de wandeling door het zuidelijke deel van Sassenheim. Na een ronde door het park wordt de Parklaan bereikt. Dan gaat het richting de Adelborst van Leeuwenlaan en de Kagerdreef. Over de Vijfmeiweg en via de Baanbrekersweg gaat het richting de Van Alkemadelaan en de Narcissenlaan. Vandaar terug naar het park.

Na afloop kan er in het paviljoen ’t Sassennest iets worden gedronken en kan er worden nagepraat over de hopelijk goed verlopen wandeling. Ik hoop jullie onderweg en bij het eindpunt te kunnen begroeten.

De volgende wandeling zal plaatvinden op woensdag 19 oktober aanstaande. Start- en eindpunt zullen in de uitnodiging worden opgenomen.

Ik hoop, dat de opkomst groter zal zijn dan de vorige keer .Verder verwacht ik, dat het goed wandelweer zal zijn. In ieder geval voor de begeleiders en de deelnemers veel succes.

Met wandelgroeten van Theo Witteman( Coördinator)

Klik hier voor spelregels Stap Mee

Fusiefeest

Op 10 januari 2020 werd bij van der Valk in Sassenheim een groot feest gehouden i.v.m. de fusie van 3 afdelingen van Seniorenvereniging Teylingen. Burgemeester Carla Breuer en wethouder Arno van Kempen waren uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Na 5 jaren van intensieve voorbereidingen was het dan eindelijk zover. Als grote vereniging kunnen we daadwerkelijk wat betekenen voor onze leden op het gebied van belangenbehartiging. De activiteiten zullen op afdelingsniveau worden voortgezet, maar de leden kunnen meedoen aan de activiteiten in alle drie de dorpen. Klik hier voor de foto’s.

9 februari 2022

___________________________________________________________________________________________

Vrijdag 1 oktober 2021

Na twee keer de vakantieweek verplaatst te hebben vond van 1 tot 8 oktober 2021 de vakantieweek naar hotel Op de Boud in Valkenburg plaats.

Op 1 oktober 2021 was het een drukte van belang op de hoek van de Gouverneurlaan. We werden verwelkomd door Annelies Veltman, onze reisleidster voor deze vakantieweek. Lees verder