Vakanties

Elk jaar organiseert Seniorenvereniging Teylingen een gezamenlijke vakantieweek en een kerstreis voor alle leden van de vereniging. Afdeling Voorhout organiseert een vakantieweek voor haar leden.

Seniorenvereniging Teylingen

Kerstreis

Elk jaar wordt een meerdaagse gezamenlijke kerstreis georganiseerd door Seniorenvereniging Teylingen.

Coördinatoren: Netty Havenaar en Dick Voerman

Klik voor het programma hier  (i.o)

Vakantieweek

Seniorenvereniging Teylingen organiseert elk jaar een gezamenlijke vakantieweek. Dit jaar zouden wij naar Gaasterland in Friesland gaan. Door de coronacrisis hebben wij deze vakantie moeten annuleren. Echter we zijn  er in geslaagd deze vakantieweek tegen dezelfde voorwaarden te boeken in 2021 van

Onze verblijfplaats Rijs ligt aan de rand van het majestueuze Rijsterbos, vlakbij het IJsselmeer tussen Stavoren en Lemmer. Het is een prachtig klein plaatsje waar het elke dag van het jaar aangenaam vertoeven is. Lekker wandelen, steeds weer iets nieuws zien in een parkachtige omgeving, dennengeur en frisse lucht van ‘zee’ opsnuiven.

De verzorging is op basis van “alles inclusief” (logies, ontbijt, lunch/lunchpakketten, dinerbuffet en drankjes tussen 18.00 en 22.00 uur inbegrepen). De kamers zijn voorzien van douche of bad met toilet, telefoon en televisie. Het hotel heeft een lift. Mensen mogen zelf hele dag gratis koffie/thee pakken in het voorste gedeelte en terras van het hotel.

Arrangementsprijs: € 675,00 per persoon. Toeslag 1-persoonskamer: € 90,00 per kamer

Bij prijs inbegrepen:

• Lunch op de heenweg.
  • Rondrit Gaasterland met gids.
  • Overtocht Den Helder naar Texel en gids op het eiland.
  • Entree Juttersmuseum.
  • Entree Jopie Huisman museum.
  • Bezoek Hindeloopen met visafslag + koffie met koek.
  • Entree Douwe Egbersmuseum met Fries gebak.
  • Rondvaart over de Olde Feanen met koffie/thee en koek.
  • Entree Orchidee hoeve.
  • Bowling avond.
  • Gezellige avond met live muziek.
  • Bezoek Hattem.
  • Afscheidsdiner.

Voor deze vakantieweek kan men zich inschrijven via het aanmeldingsformulier in de nieuwsbrief.

Voor vragen kunt u zich wenden tot secretariaat Seniorenvereniging Teylingen, email: secretariaat@seniorenvereniging.nl of tel. 06 1818 4053  (ma t/m vr van 11.00 tot 13.00 uur).

Coördinatoren: Netty Havenaar en Dick Voerman

Klik voor het vakantieprogramma hier

Vakantieweek Voorhout

Afdeling Voorhout organiseert elk jaar voor haar leden een vakantieweek. Dit jaar gaat deze vakantieweek naar Millingen van 15 tot en met 22 augustus naar Hotel Millingen.

Zaterdag wordt u opgehaald met een touringcar die u naar het Hotel Millingen brengt. De dagen daarna beginnen met een ontbijt. Na de lunch staat de bus klaar voor de excursies. Enkele excursies zijn: De Breierij, rondrit zonnetrein in recreatie Ooijpolder, een rondvaart, Betuwe tocht en nog enkelen excursies. Tijdens de excursies wordt de inwendige mens niet vergeten.

De avonden worden georganiseerd door het hotel met spelletjes of muziek. De zaterdag daarna, na het ontbijt gaan we weer huiswaarts. Dit alles is inbegrepen bij de prijs.

Prijs: 2 persoonskamer €595  per persoon. Prijs: 1 persoonskamer €665 per persoon.
Ook zorgen wij, als u dat nodig heeft, voor maatzorg in het hotel.

Coördinatie: Trees van den Berg en Jan Bol

Klik voor het vakantieprogramma hier