Diner

Diner Sassenheim

Elk jaar wordt een voor- en najaarsdiner georganiseerd in de Tuinkamer van “De Oude Tol Partycentre”. Het najaarsdiner vindt plaats op woensdag 7 oktober 2020 en het voorjaarsdiner op 21 april 2021.

Op woensdagmiddag 7 OKTOBER 2020 is ons voorjaarsdiner in de Tuinkamer van “De Oude Tol Partycentre”.
Het menu bestaat uit het voorgerecht, het hoofdgerecht met een consumptie, een nagerecht en een kopje koffie na. Overige drankjes dient u zelf te betalen.
Wij verzoeken u om uw eventuele dieetwensen bij uw aanmelding op te geven, zodat wij dit tijdig kunnen afstemmen met “de Oude Tol Partycentre”.
Aanmelding en betaling vooraf verplicht. Zie bankrekeningnummer in het kader van de nieuwsbrief van september op pagina 3. In verband met het coronavirus dient u zich voor 1 oktober a.s. aan te melden bij het secretariaat Seniorenvereniging Teylingen, Kagerdreef 186, 2172 HR Sassenheim. U ontvangt telefonisch een bevestiging of u bent ingeschreven.

Locatie: De Oude Tol Partycentre, Hoofdstraat 147, Sassenheim
Aanvang: 15.30 uur (zaal open 15.00 uur)
Kosten: € 18,–

Stamppotmaaltijd

Een keer per jaar organiseert de activiteitencommissie in Voorhout een stamppotmaaltijd. Deze maaltijd wordt verzorgd door Van Kesteren groente en fruit. Meestal is deze gezamenlijke maaltijd na afloop van een bingomiddag in maart. Let op de aankondiging in de nieuwsbrief.

Locatie:               De Verdieping
Aanvang:            14.00 uur, zaal open 13.30 uur
Kosten:                €7,50
Aanmelden:        verplicht, zie aankondiging in onze Nieuwsbrief
Coördinatoren:  Jan Bol en Trees van den Berg

Diner Warmond

Elk jaar organiseert de activiteitencommissie van Warmond een diner in restaurant het “Wapen van Warmond”.

Locatie:
               het Wapen van Warmond, Dorpsstraat 90, 2361 BK Warmond
Aanvang:            18.00 uur (zaal open 17.30 uur)
Kosten:                wisselend
Aanmelden:        verplicht, zie aankondiging in onze Nieuwsbrief