UP! gesprekken bij de Bibliotheek

Soms loop je in je eentje na te denken over van alles en nog wat. Dan kan het fijn zijn om eens met leeftijdsgenoten van gedachten te wisselen. Dat kan bij de UP! themagesprekken van de Bibliotheek Bollenstreek.

Tijdens ontspannen gesprekken hebben we het over belangrijke onderwerpen die ertoe doen als je ouder wordt. Centraal staan thema’s die normaal gesproken niet zo vaak aan de orde komen, zoals afscheid of familie. Het zijn geen ‘zware’ gesprekken, we hebben het er gewoon eens over.

Een luisterend oor aan tafel biedt herkenning, inspiratie en steun, zo merken wij. Dus kom gerust eens langs. Er is koffie en iets lekkers.

In Sassenheim is er een gesprek op 17 mei van 10:30- 12:00. Het thema is Afscheid. Deelname is gratis, maar meld je wel eerst even aan via Ninke Bartoo (programmamaker) 06 – 835 27 195, via de site UP! gesprekken bij de Bibliotheek | Bibliotheek Bollenstreek (op-shop.nl)  of bij de balie van jouw bibliotheek