Bingo

Bingo Sassenheim

Wist u dat bingo al gespeeld werd in Italië rond 1530? Maar het wordt nog steeds massaal gespeeld over de hele wereld.

Houdt u van een gezellig potje bingo? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Een keer in de maand wordt er op de donderdagmiddag een gezellige bingomiddag in de Theaterzaal van het Onderdak georganiseerd. Iedere ronde zijn er leuke prijzen te winnen. Er worden 4 bingoronden gespeeld. Bij de kerstbingo en laatste bingo van het seizoen worden 3 rondes bingo gespeeld en afgesloten met loterij.

Onder deskundige leiding van Annelies Veltman worden de bingokaarten tevoorschijn gehaald en zitten velen gespannen te wachten op de nummers van hun kaart. En op het moment dat hun laatste nummer wordt opgeroepen hoor je door de zaal: “BINGO”.

Start:                   donderdag 24 september 2020 (nadere informatie zie ons programma 2020-2021)
Tijd:                     14.30 uur (zaal open 14.00 uur)
Locatie:               de Theaterzaal van ‘t Onderdak, J.P. Gouverneurlaan 40, Sassenheim
Kosten:                € 0,50 per bingokaart, 1e kopje koffie of thee gratis
Kosten loterij:
Coördinatoren: Annelies Veltman en Netty Havenaar

Bingo Voorhout

Elk jaar wordt er in Voorhout zo’n 3 tot 4 keer bingo gespeeld. De bingoplankjes kosten €1,00 per ronde en er zijn leuke prijzen winnen. In de nieuwsbrieven wordt bekend gemaakt wanneer er bingo gespeeld wordt. Op die middagen is er geen klaverjassen en sjoelen. Er is altijd veel belangstelling voor en het is erg gezellig.

Aanvang:            14.00 uur zaal open 13.30 uur.
Locatie:               De Verdieping
Coördinatie:       Trees van den Berg, Jan Bol en Cees Floor

Bingo in Warmond

Ook dit jaar zal een gezellige bingomiddag worden georganiseerd. Er wordt voor mooie prijzen gezorgd. Er zal een kleine bijdrage gevraagd worden. Zie voor de aankondiging onze nieuwsbrief.