Themamiddag over dementie

9 februari 2022

Informatiebijeenkomst Dementie

Wat als dementie in mijn leven langskomt?

Seniorenvereniging Teylingen organiseert in samenwerking met Alzheimer Nederland een informatiemiddag “Dementie” voor alle senioren in de gemeente Teylingen.

In de komende 20 jaar gaat het aantal mensen met dementie verdubbelen. In geheel Nederland van 290.000 naar 550.000 mensen. In de gemeente Teylingen van 650 naar 1300 mensen.

Deze middag neemt de heer Hub Kerkhof van Alzheimer Nederland u mee in verschillende fases van dementie door u kennis te laten maken met de signalen die duiden op dementie bijvoorbeeld bij familieleden, vrienden en bekenden. Er worden handvatten gegeven  hoe we daar mee om kunnen gaan in de dagelijkse situatie.

U hoort ook de hartenkreten van mensen met dementie, zoals zij zelf willen dat er met hen wordt omgegaan. Uiteraard is er ruimte om uw eigen ervaringen, ideeën en vragen naar voren te brengen. Samen zoeken we naar mogelijke antwoorden om in actie te komen en zo veel mogelijk kwaliteit van leven te ervaren.

Aanmelden: verplicht. U kunt zich voor één van onderstaande data en bij de aangegeven persoon opgeven:

Optie 1maandagmiddag 31 januari 2022 – Sassenheim

Locatie: ’t Onderdak, zaal 5 en 6, J.P. Gouverneurlaan 40

Aanmelden bij Netty Havenaar, tel. 06 1818 4053

Optie 2woensdagmiddag 9 februari – Voorhout

Locatie: De Verdieping

Aanmelden bij Wim van Kampen, tel.

Optie 3dinsdagmiddag 8 maart 2022 – Warmond

Locatie: het Trefpunt, Herenweg 80

Aanmelden bij

De bijeenkomst is voor alle senioren gratis toegankelijk en de koffie/thee is inbegrepen.

De Verdieping
Doctor Aletta Jacobslaan 9