Maak kennis met onze meedenkers

Binnen Hillegom, Lisse, Teylingen en Noordwijk is er sinds enkele maanden een Meedenkersnetwerk, dat bestaat uit vrijwilligers en beroepskrachten. Deze mensen helpen je graag, helemaal gratis. Op de website https://meedenkersnetwerk.nl vind je een overzicht van alle Meedenkers. Heb je een vraag of behoefte aan ondersteuning? Neem dan vooral contact op!

Deelnemende organisaties zijn WelzijnsKompas, Schuldhulpmaatje Noordwijk, Seniorenvereniging Teylingen, MEE ZHN, Welzijn Teylingen, Lumen Holland Rijnland, Welzijn Noordwijk en Cardea.

Zoals eerder in de nieuwsbrief van Seniorenvereniging Teylingen is aangegeven, werken twee van onze ouderadviseurs mee binnen dit Meedenkersnetwerk.

De meedenkers kunnen op veel verschillende gebieden meedenken. Daarnaast hebben ze een groot netwerk waar ze gebruik van maken. Zoals Huub, die regelmatig de samenwerking opzoekt met zorgprofessionals.

In het filmpje zien we Huub, ouderenadviseur bij Seniorenvereniging Teylingen en meedenker bij het Meedenkersnetwerk.