Geen activiteiten in december

Het bestuur van Seniorenvereniging Teylingen heeft besloten alle activiteiten in de maand december af te gelasten. Dit i.v.m. de hoge besmettingsgraad van het coronavirus en de risico’s die met name de ouderen weer lopen. We beseffen dat dit voor velen van u een pijnlijke maatregel is maar helaas kunnen we niet anders. Voor velen van u is het een domper om weer een decembermaand verstoken te zijn van het elkaar ontmoeten tijdens allerlei activiteiten en met name de kerstvieringen is iets waar menigeen naar uitkijkt. Wij vinden het ook ontzettend jammer, onze voorbereidingen waren al in volle gang. Hopelijk belet deze afgelasting niet dat u elkaar in kleinere kring ontmoet. Ook in kleine groepjes kunt u gezellig kaarten of andere spelletjes doen en gezellig met elkaar koffie of thee drinken. Doe dit dus vooral en blijf niet eenzaam binnen zitten. Wij wensen U ondanks alles een fijne decembermaand en mooie feestdagen, en vooral: blijf gezond. Hopelijk zien we elkaar dan weer in januari.